Datasal Istället För Hamburgare

Sitter i datasalen just nu.
Har rast till 10.
Eller egentligen så har vi den här tiden till att planera ett storköksrecept.
Men jag blev klar för en stund sen.
Vi fick en och en halv timme på oss att göra det.
Liiite mycket tid kanske.
Men varför klaga?
Medans resten av klassen slavar i storköket och gör hamburgare till hela skolan så sitter jag och en till i datasalen och slappar.
Det är näääjs!

Ska träffa Mandie och Emma efter skolan och sen ryktas det om poolparty.
Fast det är kanske något kallt idag.
Men wtf?
Life goes on.

Ska fortsätta försöka hitta ägaren till nummret som ringde mig mitt i genomgången nu.
Ett hemnummer.
Så jag vill ju inte ringa tillbaka.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0