Drömmar Och Fantasi Är Inte Alltid Bra

Jag hade en riktigt konstig natt igår. Eller ja, natten till idag.
Jag somnade typ 20 i tio igår efter en härlig massage.
Sen vaknade jag och kom på att jag var kissnödig, så jag måste gå på toaletten.
Kalles toalett ligger mitt emot ett stort fönster från deras balkong, så jag är jätterädd att det ska stå nån äcklig skräckisperson där ute varje gång jag går på toa på natten.
Jag övervann den rädslan, men sen hörde jag ett surrande.
Och kom på att tidigare under dagen hade vi slängt ut en, vad vi trodde, död geting i rummet utanför, och då fick jag för mig att den kommit tillbaka från de döda och surrade runt där ute.
Getingrädd som jag är vågade jag inte gå upp, så jag låg och lyssnade på surrandet och tänkte på hur kissnödig jag var i kanske en timme.
Sen måste jag ha somnat.
Jag drömde riktigt sjuka drömmar sen.
Jag kommer bara ihåg två nu, men imorse kom jag ihåg allihop, och tro mig, de var sjuka!
Jag drömade något om att nån högg av fyra fingrar från någons hand (vet inte vilka dessa personer var) och sen, för att stoppa blödningen så skulle vi fritera stumparna som var kvar (WTF?!?!?) och sen skulle min pappa grilla korv, och då frågade mamma om de var till för att ersätta fingrarna, men det var de inte.
Så då åt vi kalvkött istället.
Aaa, eh.
Så var det iaf.
Den andra drömmen tänker jag faktikst inte berätta.
För den är en sån som man inte ska berätta.

Vi var ute och letade fåglar och växter idag.
Och jag berättade stolt att vi minsann har mossa i vår trädgård.

Puss.

Kommentarer
Postat av: sara

bilder, va fan sussi, BILDER. var är dom? kom igen nu :P börjar bli lite tråk ju (A)

2010-05-24 @ 20:23:55
URL: http://paari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0