Eeh, Ja Alla Inlägg Kan Ju Inte Va Överdrivet Intressanta

Fruktansvärt trött har jag varit idag, och det resulterade i att jag somnade på soffan när jag kom hem.
Drömmde värsta mardrömmen imorse!
Jag drömde att jag vaknade, och så var det december!!!
IGEN!
Och sen vaknade jag på riktigt, och det enda jag såg var den trista himlen, så då trodde jag verkligen att det var december.
Fem minuter senare sken solen, så då kunde jag lugna ner mig.

Men tänk ändå, vad sjuk. Tänk om hela livet, allt det man upplever bara är en dröm.
Och att det faktiskt skulle va december nu, och att man inte är den man är egentligen.
Va hemskt!

Nej, nu kom jag in på lite fel spår tror jag.
Skulle inte bli nåt deeptalk här inte.
Men se så det kan gå.
Ja, det blir lite konstiga inlägg när jag är trött.
Deal with it.

Nu ska jag återigen göra min älskling avundsjuk och ta ett varmt, bubbligt bad utan honom innan jag ska kolla på några avsnitt av Desperate Housewives.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0