Kvällsinlägg

Kvällen har varit fullbokad.
Det började med att ingen kom hem, jag var ensam i flera timmar, och när klockand började närma sig 6 så satte jag igång med maten.
Och nej men har man sett på maken, då dyker allihop upp, som på räls.
Så att dom slipper göra maten.
När maten var äten följde jag med min lille far till Handen för att köpa lite mat och annat roligt till mig.
Det tog ett tag.
Kom hem 20 i 10, hoppade in i duschen och använde mitt nyinköpta silverschampo och silver balsam, och sen plingar det på dörren och där står Malin!
Så sen satt vi i mitt rum och pratar om bl.a. svenska hollywoodfruar.
Trääävligt.
Men nu har hon gått och jag har ätit lite äpple och kardemummayoghurt och pratat med min prins.
Och nu ska jag krypa ner under lakanen och läsa nån sida ur min bok innan jag förhoppningsvis somnar.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hopp,

räknade precis ut att det är sisådär 8 månader sen vi sist sågs... kanske dags att göra något åt det? har du tid och lust att ta en fika snart? :)

kram!

2010-05-11 @ 13:05:04
URL: http://tulpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0