Life Calling

Dagen ser ut så här.
Just nu är Kalles mormor och morfar här så vi ska väl äta lite med dom.
Sen ska vi åka in till Ösmo marknad.
Jag älskar marknader så det blir nog riktigt awsome!
Dessutom är det ju fint väder, och då är det ju som en perfekt marknadsdag.
Sen ska jag åka hem, för det är ju faktiskt mors dag idag, och då ska man ju vara lite med sin mamma.

Imorgon fyller dessutom mamma år, och då kommer farmor och farfar och ska äta middag hos oss.
På tisdag händer inget speciellt som jag kan komma på...kanske ryktades om något studiebesök på operakällarn men det är inget säkert.
På onsdag tar Johanna studenten så då ska vi såklart på hennes mottagning.
Eller var det på torsdag?
Äsch jag vet inte, vi får väl helt enkelt se.
På fredag ska jag ta ledigt för att åka ut till Dalarö och se när min älskade bror springer ut, en gång för alla.
På lördag ska vi äta på någon restaurang för att fira att han har tagit studenten, och söndagen står som ett tomt blad än så länge.

Så ser min vecka  ut.
Det händer ändå ganska mycket.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0