Ljust Blev Det Iaf

Ja, ny hårfärg kom jag hem med iaf.
Om den är så himla bra vet jag inte.
Ljus är den iaf.
Och jag hade glömt hur jäkla ont det gör att göra slingor!
Det är ett helvete!
Först på med den fula silikonmössan, sen sticka in en typ virknål och dra upp hår genom miljarder små minimala hål. Och sen borsta ut det som inte blev utdraget ordentligt.
AJ!
Men det blev iaf ljusare.
Och i grund och botten var det ju det som var poängen.

Sitter hemma hos Kalle nu.
Har lurat honom att koka 10 portioner ris istället för 2.
Han var elak och då blev jag bitter, och 'råkade' säga att en portion var en och en halv deciliter.
Fast det bara är en halv.
Och så var han hungrig, så han kokade lite mer. typ fem deciliter.
Sen skrattade jag.
Ibland är jag lite vicious.

Haha.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Danialmarita

Big tnks for interesting and useful site!

2011-05-27 @ 13:32:18
URL: http://danialmarita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0