Man Kan Inte Köpa Det Osynliga För Pengar

10 månader har det gått idag.
10 månader sen jag blev lurad upp i skogen.
10 månader sen en av de bästa dagarna i mitt liv.
10 månader som man inte skulle kunna köpa för alla pengar i världen.

Ja, om ni inte har fattat det så har jag och Kalle varit tillsammans i 10 månader idag.

Idag är även första gången som jag är hemma sen i onsdags morse.
Det är ganska skönt faktiskt.
I onsdags var jag och Kalle inne i stan och köpte nya jeans till honom.
Skitsnygga är dom.
Så han hade på sig dom på valborg, tillsammans med tröjan som jag köpte till honom.
Han var så snygg!
Nästan så att jag blev stolt över mig själv för att jag kan välja så snygga kläder.
På torsdagen fyllde han äntligen 17, så nu märks det itne lika tydligt att jag är äldre ;)
Hans födelsedag blev jättelyckad.
Med frukost på sängen, presenter, tårta och mysig kväll med skattjakt.
Dagen blev perfekt.
I fredags så städade vi hela dagen och förberedde för kvällen, och sen var det fest!
Det blev riktigt lyckat och alla verkade ha jättekul.
Definitivt en av mina bästa valborg.
Och en enorm brasa hade vi också.
Jättestor.
Igår segade alla hela dagen medans jag städade.
Det var väl det som hände typ.
Och idag har vi inte gjort så överdrivet mycket heller.
Varit ute i det soliga vädret, spelat guitarr och lite så.
Och nu är jag hemma.

Det har kort sagt varit en kanonhelg!

Men nu ska jag äta, lägger upp lite bilder senare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0