Man Ska Lita På Sin Fantasi

Jag har skrivit klart mitt radiomanus om en bok som skulle vara utläst för ett par veckor sen, som jag inte ens har börjat på, och mauset blev faktiskt ganska bra!
Jag är stolt över mig själv!
Sitter och pratar med Malin just nu, och det känns det som om det var alltför länge sen, även fast vi bara bor 5 minuter ifrån varandra.
Jaja, vi blir väl bättre på att ses till sommaren antar jag :p
Jag lyssnar på manboy också, nu igen för den som vill veta.
Och monday morning, som jag nyligen har upptäckt min kärlek för.

Men nu ska jag ta en dusch så att jag är ren och fin när Kalle kanske, kanske kommer hit inatt efter Nathas skiva.
Annars kan jag ju bara bli ren och fin för min egen skull.
Det går ju också.

Och det regnade idag när jag gick hem.
Och kan ni gissa vad man kände då?
Jo, en doft av sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0