Nu blir Vi Lite Känslosamma Här På Håltimmen

Jag är så glad över att jag har ett så rikt liv.
Jag är inte rik på pengar, det har jag väl knappast något överflöd av, men jag har saker som är mer värda.
Jag har min fantastiska familj, med en pappa som gör allt för mig, en mamma som alltid finns när jag behöver henne och en storebror som kämpar på för att hinna med allt som ska göras i livet men samtidigt har tid att stanna upp ibland för att ge sin syster lite uppmärksamhet.
Sen har jag en helt underbar släkt, som jag  inte tänker gå in så djupgående på , för de är för många för att nämnas vid namn här. Men de är den bästa släkt man kan ha, även fast jag kanske gnäller ibland.
Jag har underbara vänner som vet hur de ska göra för att få mig att le och må bra, och som ser mig som en jämlike. Och det, mina vänner är något som uppskattas mycket!
En bra klass har jag också, som har jättebra sammanhållning och sjuk rolig humor!
Sen har jag min oändligt värdefulle pojkvän också. Han är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar.
Jag skulle kunna fortsätta med den här listan i evigheter, men nu har jag ändå fått med det viktigaste.
Inte för att verka blödig eller så, men ni är så otroligt värdefulla för mig och MER ÄN GULD VÄRDA, och jag vill aldrig att ni ska försvinna!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0