Ordinary

Hade puls och konditionstest i skolan idag, och jag har tydligen normal kondition. Det säger min puls iaf.
Brabra.
Kalle och Jim var här för en stund sen och hämtade boxningsgrejerna, och nu sitter jag och väntar på mat. Och på att tiden ska gå så jag kan göra något roligt.
Ja, för jag har tråkigt.
Och Niklas har occuperat vardagsrummet så jag kan inte spela piano eller slötitta på TV.
Och dator är, tro det eller ej, inte så underhållande som man inbillar sig.
Faktiskt.
Men jag tror att jag ska ta och leta reda på lite Desperate houseviwes avsnitt att underhålla mig med.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har faktiskt läst din blogg ett tag nu så tänkte att det kanske var dags att kommentera ^^ Måndag passar bäst, när slutar du? :)

Kram

2010-05-11 @ 20:42:43
URL: http://tulpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0