Ryck Upp Dig Nu!

Ibland måste man bara inse att man har fantastiska människor runt omkring sig.
Det skrev jag i mitt radiomanus som jag skrev om 'En komikers uppväxt' igår.
Man måste inse hur viktiga de man älskar verkligen är, och man måste ta hand om dem.
Jag fick mig en tankeställare där.
Och efter att ha läst vad en av mina närmaste vänner skrev idag så blev det ännu tydligare.
Jag har inte haft tid att träffa särskilt många på sensate tiden.
Det erkänner jag.
Och jag har försummat många av mina vänner.
Det erkänner jag.
Men nu börjar allt lugna ner sig.
Så då kanske jag kan ta mig den tid som krävs och vårda våra relationer.
Förhoppningsvis redan med start imorgon.
Jag hoppas på det iaf.
Fast sommaren ska jag definitivt ägna åt att ha kul, det är ju för fan mitt sista sommarlov!
Och vilka har man inte kul med, om inte sina vänner? :D

Tänkte bara säga det.

Puss.

Kommentarer
Postat av: emma. :)

yo sistah!

vi borde typ dra någonstans & tälta i sommar. kalaskul!

2010-05-06 @ 16:57:05
Postat av: sussi

Yo sis! det skulle va kanoners! tycker vi åker nånstans lite längre bort än min baksida iår ;)

2010-05-06 @ 16:58:25
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/
Postat av: emma. :)

haha jaaa, jag tänkte någonstans där det typ finns folk. som typ.. en camping. :ooooooo

2010-05-06 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0