Sikta Mot Stjärnorna Så Kommer Du Till Trädtopparna!

Nu när sommaren ligger i luften börjar fantasin flöda igen, och jag känner hur det kliar i fingrarna.
Skulle gärna vilja göra nån typ av följetång och publicera här.
Ett nytt kapitel en gång i veckan eller så.
Bara för att göra bloggen lite mer speciell.
Och bara för att få fart på mina fantastiska idèer som kullerbyttar runt i huvudet på mig.
Men är inte riktigt säker på att jag ska göra det ändå.
Jag är ju lite blyg av mig, och har inte skrivit något seriöst sen i åttan, så det är ett tag sen.
Men vem vet.
Snart kanske det dyker upp värsta historien här.
Något som är lite längre och lite mer spännande än sagostunderna som ploppar upp lite nu och då.

Håll utkik gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0