Thank God It's Friday!

ÄNTLIGEN HELG!
Veckorna kunde int gå snabbare.
Bara 22 skoldagar kvar och sen är helvetet över!
För trean kan inte bli värre än va tvåan va.
Det är omöjligt.

Storkök på schemat idag.
Inte speciellt roligt direkt, men träffade Emma och åt en glass efter.
Värry najs.
Och sen har jag tillbringat eftermiddagen med min prins.
Som försvann till boxningen för en liten stund sen.
But don't worry, he'll be back!
Imorgon ska jag klippa mig, och förhoppningsvis bleka håret, om min frisör samtycker.
Förra gången förbjöd hon mig.
Så det ska bli spännande att se om jag kommer tillbaka med ny hårfärg eller bara lite kortare hår.

Kvällens planer är popcorn och chips och kanske nån liten film också.
Riktigt fredagsmys ska det bli iaf.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0