Tre Av Fyra Prov Klara

Har skrivit tre prov idag.
Och har ett kvar.
Och två lektioner kvar.
Usch.
Men sen är det helg!
Och ikväll är det feeest!
Folk fyller ju arton på rullande band nu för tiden.
Fan va folk måste ha tillbringat mycket tid i sängen i augusti.
Förutom mina föräldrar då.
Dom stannade inne på vintern istället.
Imorgon ska jag shoppa och sen ska vi hem till friends of the family.
På fredag ryktades det om en födelsedagsfest för Anna.
Och på lördag blir det 20årsfest. Eller 19 kanske det var.
Jaja, helgen är fullbokad iaf.

Och nu har vi håltimme.
Och sen ska vi skriva näringsläraprovet, som det är tveksamt om någon ens kommer få skriva.

Nej, nu ska jag tillbringa den närmaste timme på facebook.
Önska mig lycka till.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0