Allt Och Ingenting

Jag sitter här och suger på en hallonkaramell och funderar över livets alla gåtor.
Det sistnämnda stämmer väl kanske inte riktigt, men sak samma.

Jag var ju lite orolig för vad folk skulle säga om mitt hår idag, men det gick ganska bra.
'Nej men Susanna, har du äntligen färgat till din riktiga hårfärg?!'
Det var typ det jag fick höra.
Och det kommer jag nog få höra från många håll.
Som det lilla blondie jag nu har blivit.

Jag har fyra prov den här veckan. Som bara är tre dagar.
Det är inte riktigt rättvist tycker jag.
Ett idag och tre på onsdag.
Blä.

Sitter och är lite avundsjuk på Malin som ska på sommarläger iår igen.
Men jag tyckte att jag var för stor för att vara ledare för 95:or.
94:orna förra året var lite i minsta laget lixom.
Man har så olika intressen och pratar inte om samma saker när det är så stor ålderskillnad, så då blir det nog lite tråkigt.
Dessutom ligger lägret mitt i peroiden då jag jobbar.
Och ändå sitter jag här och är avundsjuk.

Och som jag har förstått det så tycker folk att jag kanske lägger lite mycket tid på min kära pojkvän, och det har dom nog rätt i.
Träffar sällan mina vänner numera, för helgerna går åt till att vara med Karlsson.
Jag skyller inte det på någon annan än mig själv, och jag menar, när till och med han klagar på att vi ses för ofta, så kanske det är dags att göra nåt åt det?
I don't know.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0