Kalla Tår

Iag hade jag för lite kläder och för dåliga skor på mig.
Det resulterade i att jag var blöt och frös om fötterna från halv två till halv sju.
Inte najs.
Skulle bara fattas att jag drog på mig en rejäl dunderförkylning nu också!
Usch!
På idrotten stod jag och Emma under en bro och pratade medans de flesta andra spelade fotboll i regnet.
Och apropå Emma så märkte jag idag, när jag följde med henne hem från skolan för att gå ut med Saga en sväng, att jag tror att hon kommer bli en helt underbar mamma!
Hon är så kärleksfull och gullig med alla sina djur, och bryr sig verkligen!
Och det är ju trots allt så en mamma ska vara.


Sötsagis! :)


Emma och Misse.

Nu fick ni två bilder bara för att jag tvingade mig själv till att ta lite bilder till bloggen.
Men jag vill bara påminna er om att det här är min blogg, och det är här jag skriver av mig, det är ingen fotoblogg.
Då får ni börja läsa någon annan blogg ifall mina inlägg inte duger.
Så här är det för mig: Jag är inte särskilt intresserad av bilder i bloggar. Visst, de ger ett livligare intryck, och kan vara roliga att titta på, men det är inte bilderna som gör bloggen.
Visst, en bild säger mer än tusen ord, men det är dina ord jag vill höra, jag skiter i hur jag tolkar bilden, det är din åsikt som ska synas i din blogg.
Så jag vill inte höra ett enda klagomål till om att jag har för lite bilder.
Comprende?

Jag var på intfomöte om mitt sommarjobb.
Inte särskilt intressant.
Men jag får iaf 90 kr/timmen istället för 80.

Puss.

Kommentarer
Postat av: emma. :)

HAHA, naw. :')

blev askalasglad när jag läste det där.

du bäst!

<3

2010-05-26 @ 18:24:02
Postat av: mall

hmm suss... ja tycker du behöver lite fler bilder tror ja :o

hehe nejdå <3 jag har faktiskt inte ens tänkt på att du inte använder bilder..... så fortsätt med att inte göra de! för den är bra som den är din blogg^^ vill man ha bilder får man väll gå till bdb ;)

2010-05-26 @ 19:41:58
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0