En Helg I Sommarens Tecken

Det var helt fantastisk väder idag, och det är det fortfarande iof.
Gick barfota ute för första gången iår.
Och bakade en 45årstårta också.
Sen träffade jag lite folk innan Kalle och jag blev hämtade av Cicci och Rasmus.
Vi åkte till Ösmo marknad och mötte upp några fler.



Sen gick vi runt där ett par timmar, och jag har skaffat mig en riktigt snygg bränna nu ;)
Jag köpte en morsdagsängel till mamma och efter mycket om och men köpte jag ett halsband till mig själv.
Och jag måste säga att jag är ganska nöjd med det.



Och det är så fantastiskt underbart när man går hem och känner lukten av syrenerna och man känner att fan, det är så varmt så jag måste ta av mig tröjan! Inte jackan, utan tröjan.



Det är fanimig sommar då.
Och det finns heller inget som är så underbart som att lägga sig i en nybäddad, sval säng med nytvättade lakan!



Jag har haft en riktigt kanonhelg.
En helg i sommarens tecken.
Poolpartyt var undertbart.
Det var så jävla kul och underbart och jag är så glad att jag träffade Kalle så att jag fick träffa hans vänner!
Tolka mig inte fel nu, men jag tror ni förstår hur jag menar.
De är så jääävla sköna, och helt min typ av människor!
Lördagen var vi inne i Handen en sväng och sen är det inte så mycket mer att säga om den dagen.
Lugn och ganska tråkig faktiskt.
Men idag har varit den helt perfekta sommardagen och jag har njutit hela dagen!

Har precis ätit tårta och firat min älskade mor på hennes och alla andra mammors speciella dag, och nu sitter jag och pratar med Malin.
Men jag funderar faktiskt på ifall jag ska kolla på lite Paradise Hotel.
Fast jag har ju redan sätt hela säsongen, men ändå...
Oj, i-landsproblem.
Verkligen.

Jag älskar livet,
Och vem vet, jag kanske älskar dig som läser det här också.
Men jag tänkte avsluta med att visa min fantastiska konstnärliga talang från i fradags i skolan.



Puss.

Kommentarer
Postat av: mall

Klart du älskar mig! :D

och man ser att det är du som har skrivit. Shit vilka hamburgerskills du har! Men du borde kanske öva lite mer på laxen ;D

2010-06-01 @ 20:59:31
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0