Vad Man Gör När Man Har Ledigt

Igår firade vi Sara som fyllde 18 o tosdags.
Det var kul :)
Och ibland är världen allt bra liten.
En av Saras kompisar har tydligen gått i Kalles klass förut.
Lite random sådär.
Haha.

Idag har jag och Malin varit i Farsta och shoppat!
Sånt gillar vi starkt.
Nu när jag äntligen har lite pengar så passade jag på att göra av med en hel del av dem ;)
Både på grejer till mig och på födelsedagspresenter, så mamma och pappa, om ni nu skulle råka hitta hit, så kryssa ner rutan, för nu kommer sånt som ni inte får se förrän den 19 och 31.


Allt som allt blir det ca 1250 kr.
Usch.
Nu känner jag mig fattig igen.

Men nu måste jag börja fixa mig för kvällen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0