Visst Är Jag Bra?

Åh vad stolt jag är över mig själv!
Har skrivit två arbeten idag, och klockan är inte ens ett.
Det ena är ett arbete om hur det engelska språket kom till Australien, som jag och Frida ska redovisa på onsdag, en vecka före alla andra.
Det andra är ett miljöarbete om skogsbruk och jordbruk som jag skulle ha lämnat in för kanske tre veckor sen.
Men jag skrev det allts å idag.
Och redovisade det för tre veckor sen.
Jag vet.
Visst är jag bra?

Nu ska jag ut i solen inna jag ska in till stan och träffa Manda och Emma! :D

Ha en helt underbar dag nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Haft en bra gårdag?

2010-05-22 @ 13:16:04
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0