As Long As You Breathe You Can Start Over

Nu är det första gången som jag lägger över bilderna från min mobil till datorn sen jag kom hem ifrån England, så ni kan ju gissa att det kommer komma många inlägg med försenade bilder.

Jaja.
Igår var det trevligt när kusiner och vänner till familjen kom på försenad födelsedagsmiddag för mig och Niklas.
Middagen gjorde stor succè och det var ju skönt eftersom jag var ansvarig för allt förutom dricka köttet till varmrätten och potatisen.

Jag kan ju faktiskt skriva upp hela menyn till er så ni blir lite avundsjuka.

Förrätt

Grillade Getost Toast med Rostade Tomater på Salladsbädd

Varmrätt

Helstekt Entrecôte med Grillad Bakpotatis och en Rödvinssky
Serveras med Sallad

Dessert

Crème Brulee serverad med Karamelliserad Ananas och Vaniljglass


There you go.
Det var iaf väldigt trevligt.
Haha jag kom på att i fredags, när lite folk från klassen träffades hemma hos Rickard, så sa vi att "gud va töntiga vi är som står och diskuterar mat när vi är på fest".
Fick bara lite flashback till det nu, när jag skriver upp vad jag åt igår.

Just nu sitter jag och lyssnar på min älskade Tinie Tempah.
http://www.youtube.com/watch?v=X0WvmStrfQg, Written in the stars.
En av mina favoriter som jag fick med mig hem ifrån England.

Hörde uttrycket imik si mik på TV imorse.
Steg för steg.
Tror det är så jag ska börja ta livet nu.
Och sluta planera så mycket.
Släppa på tyglarna och göra mig av med mitt kontrollbehov.
Låter som en plan i mina öron.
Vi skakar hand på det.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter som en väldigt angenäm och givande tillställning du anordnat!



En annan var salongsberusad när det begavs sig mot äventyret på den mindre pittoreska krogen the bridge, en kväll av högkvalitativ njutning i dess mildra grad sagt! Så att man blev med ett uns lite överförfriskad!

2010-11-07 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0