Att Natten Kan Gå Så Fort

Jag sov hela natten till idag också, utan att vakna en enda gång.
Men det beror ju också på att jag var helt utmattad när jag kom hem igår.
Pissjobbig dag hela dagen, och jag kom hem strax före tio.
Men en mysig dusch och masage hans med innan läggdags.

Idag har jag gjort EUläxan och bokat ett studiebesök på ett dagis.
Vi ska studera beteende psykologi och utvecklingspsykologi på de stackars små barnen.
Nej, men jag tror faktiskt att dte kommer bli ganska roligt.
Nu behöver jag bara plugga till psykologiprovet och religionsprovet, och sen är plikerna för denna vecka avklarade.
Synd bara att jag inte har religionsboken hemma.
Höhö.

Snart kommer min lilla mamma hem, för hon är sjuk idag:(
Och sen dröjer det nog inte länge innan Niklas kommer hem för att äta lunch.
Så det blir fullt hus här.
Nästan iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0