Det Är Svårt Att Få Bokstäverna Att Komma Ur Munnen I Rätt Ordning

Gud va konstig jag har varit sen i fredags.
Min motorik är helt lost.
Jag tappar saker hela tiden och kastar om bokstäver när jag pratar.
"varför är blåttnet vatt i pooler?"
Ja, jag skulle såklart säga "varför är vattnet blått i pooler".
Massa sådana saker har jag sagt.
"Nu tar du barnen i Afrika från vattnet!"
"Nu tar du vatten från barnen i Afrika".
Hmmmm.
Lite lost verkar jag allt.

Nu har vi precis ätit en god fars-dagsmiddag, bestående av fisk fångad i de norrländsa djupen och en fin tårta gjord av mamma.
Choklad och en bok fick min lille far.

Vi har också pratat lite om mina hemska ryggsmärtor, som jag har haft sen början på september.
Jag har konstant ont i ryggen, och ibland kan jag knappt resa mig upp, eller böja mig ner (så därav blir mitt motorikproblem då jag tappar saker lite knepigt, eftersom jag inte kan ta upp det jag tappar).
Vi har nu bestämt att jag ska gå på en ipren-och-zon-kur ett par dagar, och om det inte hjälper så är det dags att gå till läkaren.
Ska nog försöka boka en tid imorgon.
Så förhoppningsvis blir jag av med skiten bara med hjälp av ipren och zon, annars får jag be till gudarna att jag får en remis till en naprapat.
För jag kan fan inte gå runt såhär längre.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0