"Det Kan Jag Göra Sen"

Sitter här i snöyran och lyssnar på Bruno Mars. Helt fantastisk är han.
Åh.
Men ack så fel det blev nu.
Först sitter jag inne på facebook, och nu är jag här!?!?!!
Jag skulle ju skriva mitt psykologiarbete ju!
Men jag har faktiskt skrivit över två sidor redan, så jag förtjänar en liten paus.
kan jag ju inbilla mig själv.
Nej, men helt ärligt så har det varit ganska lätt att skriva arbetet hittills.
Det är rapporten från förra fredagens studiebesök, och med tanke på att jag har jobbat på det dagis jag var på, så har jag ganska mycket i lager att skriva, så det flyter på lätt.
Nu är det bara the finishing part kvar.
Det är den jag brukar fastna vid, för då är man ju nästan klar och tycker att man förtjänar en paus, och sen gör man inte färdigt det.
Ja, det är ungefär exakt så som det är nu.
Men jag ska iaf försöka skriva färdigt det nu.
Nu NU!
För det ska lämnas in imorgon...
Äsch, det är långt tills imorgon.

Nej, nu tror jag att jag siktar på duschen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0