Feed The World

Där nere står pappa och steker eckelpeckelpannkakor (lägg märke till att det stavas med e och inteä, vilket betyder att jag verkligen vill understryka att det är något jag inte tycker om), och man hör ända hit upp hur Carola vrålar "Oohh heeeeelga naaaatt", medans jag själv sitter här och fasar för det ögonblick då han ropar att maten är klar.
Har jag någonsin nämnt att jag hatar pannkakor?
Jag hatar pannkakor.
Nu vet ni det.
Att jag hatar pannkakor.

Ja, det var väl det jag ville att ni skulle veta med det här inlägget.
Att jag hatar pannkakor alltså.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall <3

hehe ja du fick nog en för stor dos av pannkakor när du var liten flicka :P <3

2010-12-03 @ 16:01:33
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0