Good Morning Sunshine! :)

Åååh va skönt det var att få sova en hel natt utan att vakna en enda gång!
Jag är en sån som brukar vakna typ 1000 gånger varje natt, men inte den här gången.
Jag antar att jag måste vara helt slut för att kunna sova en hel natt.
Utvilad känner jag mig iaf.
Och redo för att ta mig ut i klass 2 varningen.
Undrar hur lång tid det kommer ta att komma till skolan.
Och framför allt, undra hur lång tid det kommer ta att komma till Kalle ikväll.

Men jag får väl se det positivt: fastnar jag i Tungelsta eller nåt så har jag iaf gott om tid på mig att plugga till psykologi provet och religionsprovet.

Och jag måste bara tillägga att herregud va lång tid det tog att välja kläder idag!
Jag kunde verkligen itne bestämma mig.
Och nu har jag på mig något som bara är okej.
Inte perfekt.
Men det får väl duga.
Ingen lär ju ändå vara särskilt snygg efter att ha varit ute i dagens storm.

Haha.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0