Hypokondriker?

Nu undrar jag om jag är lite av en hypokondriker eller om mina misstankar faktiskt har en grund.
Jag misstänker att det är något som är fel i min ryggrad så att några nerver kommer i kläm.
Det har inget att göra med att jag tror att jag är hypokondriker, det är bara ett antagande.
Men, jag funderar på att det är så att det är lite fler nerver än bara de som gör ont i svanken som kommer i kläm.
Jag funderar på om det är just mitt ryggont som gör att jag på något konstig sätt blandar bokstäver och ord i fel ordning, och som gör att jag helt från ingenstans tappar det jag håller i handen.
Att jag inte kan kontrollera mina sinnen helt enkelt.
Eller också är det väl bara så att jag blev så korkad av att vara utan skolan i fyra månader att den nu svämmar över av information och helt enkelt gör mig förvirrad.

Ja, jag vet inte.
Jag lär väl förhoppningsvis få reda på vad felet är när jag går till läkaren.
Det var ju bara det där med att man måste boka en tid innan man går dit också.
Måste skrivas upp på att-göra-listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0