I Just Wanna Live While I'm Alive

Svenskan och religionen gick snabbt i fredags och sen var det bara att sätta sig på tåget för att gå på studiebesök på det dagis jag hade praktik på i åttan.
Jag träffade Johanna på tåget, och hon sa att hon, Emma, Sara och Johan skulle se på Harry Potter på kvällen.
Blev nästan lite avundsjuk, för hur ointresserad jag än har varit under allt det här snacket om den nya HP filmen, så är jag ju såklart lite sugen på att se den.
Ska nog dra med mig Kalle och Jim och se den nästa vecka.
Studiebesöket gick oväntat bra, och barnkär som jag är så trivdes jag som katten i solen.
Hade jag inte velat bli kock hade jag definitivt gått barn och fritidsprogrammet.
Sen åkte jag och Kalle samma tåg till Ösmo utan att veta om det.
Vi lagade finmiddag med familjen och sen åkte vi till Emil.
Efter en trevlig kväll däckade vi i soffan framåt småtimmarna.
Lördagen tillbringades i samma soffa som vi däckat i under natten.
Film och tvspel blev det hela dagen, innan vi tog oss till Anderssons där det blev lite party igen.
Även denna kväll vart riktigt rolig.
Vi får väl hoppas att det dyker upp lite bilder ifrån båda kvällarna snart.
Idag har jag och Kalle kollat på Paradise hotel och myst i sängen hela dagen, och nu sitter jag här hemma och väntar på middagen.
Jag har skrivit veckans loggbok och valt vilken praktikplats jag vill ha.
Chokladfabriken.
Hoppas jag får den.

Nu ska jag bara orka skriva en lååååång projektbeskrivning, och sen är jag klar med dagens plikter.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0