Ibland Är Det Okej Att Skämmas Över Sig Själv

Ja, för er som inte insåg det så var jag riktigt arg igår, och inte helt oberättigat.
Men överreagera, det är jag duktig på.
Eftersom folk trodde att det var jätteallvarligt och så, så raderade jag inlägget.
Första gången jag gjort något sånt faktiskt, eftersom jag brukar påstå att jag står för allt jag skriver, för stunden.
Men det där inlägget skämdes jag faktiskt för.
So it's gone.

Förlåt!

Mamma skrattade lite åt mig.
Jag sa igår att jag inte skulle komma hem så sent som jag brukar göra, typ 5, eftersom jag skulle upp och börja förbereda för släktmiddagen som vi ska ha idag.
När tror ni jag kom hem?
20 över 4.
Haha.

Hur som helst så träffades vi hos Rickard, och där lagade vi mat och hade kul, och sen drog vi vidare.
Kvällen avslutades med en french hotdog och prat med några engelska killar.
Så, over all var det en kul kväll!

Nu måste jag städa och lite sånt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0