Ojojoj Ego

Jag åkte till Emma runt halv 8 igår.
Vi förade och spelade nåt disneyspel, som kan verka lite sådär småtöntigt, men just då var det iaf kul!
Sen åkte vi taxi in till medis och gick in på ojojoj.
Helt okej ställe, men sen fortsatte vi mot Ego.
När vi kom dit var Manda tvungen att åka :(
Men jag och Emma gick in iaf och hade the time of our life med tequila och killar!
Haha.
En taxi till Gullmars blev det, och där öppnade en snubbe sitt kebabställe när vi knackade på, även fast han stängt för två timmar sen.
Då åt vi kebab.
Tredje gången i mitt liv som jag äter kebab, och det var precis lika äckligt som de två föregående gångerna.
Sen blev det taxi hem, vatten och ett samtal till min Karl.

Nu kan man ju undra vad jag gör uppe halv 10 när jag inte somnade före fyra.
Men så är livet.
Jag vaknar tidigt dagen efter.
Lite jobbigt ibland, men så är det.
Nu är jag hungrig och jättesugen på mangojuicen som väntar på mig i kylen.
Inte mongojuicen som pappa så fint sa.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0