Otaggad

Igår fick vi tillbaka psykologiprovet och religionsprovet.
Min lärare var jättebesvisken på resultatet på psykologin.
I förra gruppen hade en fått IG, i vår grupp hade 9 fått det. och 11 G, och 4 ynka små VG.
Jag var jättesäker på att jag skulle vara en av dessa 9 IG, men inte då, jag var en av the lucky 4 som fått VG!
Och det komiska var att det hade inte direkt gått galant.
På samma papper hade jag en fråga som var MVG, med en stjärna och allt. Nästa fråga fick jag IG på.
Det såg lite kul ut. IG och MVG på samma papper.
På religionen fick jag VG+, vilket också var mer än förväntat.
Dessutom fick jag kommentaren: Jättebra svar Susanna! Va duktig du är på religion, kul!
Och det var faktiskt ingen annan som fick någon sån kommentar, så lite stolt är jag allt.

Kalle och jag åt pizza i mitt kära Örby, och sen gick vi hem och myste i sängen innan det blev dags för honom att åka till träningen.
Då passade jag på att göra lite läxor, men vad tror ni mitt jäkla word gör då jag håller på att spara?
Jo, hela skiten stängs ner, precis innan jag hinner trycka på spara!!!
Då blev det ett par dunk med huvudet i bordet, och sen var det bara att börja om med hela arbetet.

När Kalle kom hem duschade vi, och sen blev det paradise hotel till läggdags.

Idag är jag jätteotaggad för skolan, och det gör mig inte mer taggad att min projektgrupp ska provmatlaga de första rätterna efter skolan, så jag lär inte komma hem före 8 ikväll typ.
Uuuuuuh.
Jaja, det är väl bara att stå ut, för imorgon s ka jag och Emma se den nya Harry Potter filmen!

Och just det!
Jag har äntligen bokat en läkartid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0