Pärlorna Regnar Ner I Paradiset

Nejmen ojsan!
Måste man uppdatera här för att folk ska fortsätta läsa?
Det fattade jag aldrig.

Jaja, en kort update orkar jag väl med, för er skull.

I lördags var jag och Kalle på bio.
Vi såg The last airbender.
Jag tycker den var bra, trots att den är baserad på en serie som går på nikelodeon.
Kalle tyckte kanske inte att den var riktigt lika bra.
De senaste dagarna har jag varit i Mariefred och haft massor med kul och slösat förvånansvärt mycket pengar.
Imorgon blir det plugg och sen utgång med Emma och Manda.
På torsdag ska jag äntligen få träffa min favoritkille, och på fredag ryktas det om fest med folk från skolan, men vi får väl se om det.
På lördag är det fördelsedagsfirande för mig och Nilkas med släkten och på söndag vet jag ej vad som väntar.

Kom nyss hem efter att ha spenderat lite kvalitetstid med min far i affärer.
Lite roligt sådär.

Sådär.
Nu hänger ni med i mitt liv.

Puss tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0