"Vad Är Rättvisa För Dig?"

"Att alla ska ses på med opartiska ögon oavsett bakgrund".
Ibland får jag till lite fancy meningar faktiskt.
På bilden gjorde vi färdigt våra teckningar om de sju dödssynderna (eller är de nio???) and here is the result:

Här är mitt mästerverk. Frosseri/avund. Jag vet, den är heeeelt amazing!!!

Och här har vi Annas piece of art. Ni ser ju helt klart vems som är bäst.
En ledtråd: det är inte min.

Vi lyckades skapa ett gemensamt konstverk också innan vi slutade:

Riktigt fin faktiskt.

Nu har jag ätit en rikgtig gourmet måltid med min far och min bror.
Varma mackor med julmust.

Så går det när mamma inte är hemma.
Varma mackor eller pizza.
Inte helt fel alla gånger.

Imorgon är det däremot en massa andra som får en gourmet måltid medans jag får nöja mig med personalmaten.
Kalle och några andra (inte helt säker på vilka det är som kommer, men de är antingen 6 eller 8 stycken) och pappa, mamma och Niklas kommer och äter på resturangen imorgon.
Måste säga att jag är väldigt nervös för vad det ska tycka faktiskt!
Men det ska bli kul också att mina vänner och familjen får se mina kock skills in real life.
Så jag ser fram emot det!

Igår hade jag och Kalle lite minimyskväll mellan allt hans pluggande.
Ett varmt och gosigt bad och lite godis och kvällen var gjord.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0