Brinnande Öga

Igår fick jag chili i ögat.
På något sätt.
"AJ AJ AJ AJ!"
Ungefär så lät jag när jag sprang till vattenkranen.
Chiliögat rann och blev svullet och kändes som om det skulle brinna upp.
Det andra ögat började såklart också rinna bara för att det gjorde så jävulskt ont.
Det var verkligen som om ögat brann inifrån.
Usch.
Jag kom till skolan sminkad, och gick hem osminkad.
Haha.
Nej, men det slutade med att jag fick gå runt med ett glas vatten och blinka ögat i det i nån timme.
Det var så svullet att jag knapp såg nåt genom det ögat, men otroligt nog gick svullnaden ner nästan helt på bara två timmar och smärtan försvann i princip helt också, så det var inga större problem att genomföra service.

Karl banan väntade på mig när jag kom hem sent på kvällen.
Efter en dusch och lite mat somnade vi till Desperate Housewives.

Idag är det köket som gäller igen, och jag måste göra psykologiläxan också.
Fan också.
Jag orkar inte.
Bläääää.
Jaja, bäst att sätta igång.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0