Country Roads, Take Me Home!

Idag hade vi lite hejdå fika med personalen och vi fick en present också.
Men det behöver vi inte skriva om nu, det kan jag skriva om när jag har orkat ta kort på det.
Men jag blev iaf väldigt glad, även fast det tar mycket av den tillåtna vikten vi får ha med oss på flyget.
Vi är ju inte sämre själva, så vi har köpt en present till demockså.
Nåt de verkligen behöver, för den de har nu är så trasig att den är helt värdelös.

En Äggskivare!
Fyfan vad vi har letat efter en sån nu de senaste dagarna!
Och så sprang vi in i en affär av en slump, och där hade de en!

Snart ska vi få¨vår sista middag här, tillsammans med våra betyg.
Behöver jag säga att jag är nervös?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0