Dag 39 Av 45

Åh va rädd jag blev när min blogg inte fungerade imorse!
Men sen upptäckte jag att så var det för typ alla som har blogg.se, så då lugnade jag ner mig lite.
Nu funkar den ju, så det är nemas problemas.

Igår var vi, som vanligt, på The Stock.
Och kvällen var ungefär som en vanlig kväll där.
Fast vi gick till ett nytt ställe också, men vi brydde oss aldrig om att ta reda på vad det hette, så vi har ingen aning om vad det är för ställe egentligen.


15 underbara månader med min prins idag <3

Bara 6 dagar kvar nu innan jag återvänder till svensk mark!

Puss

Kommentarer
Postat av: Dall <3

grattis på er ^^ Och yaaaay! <3 snart hemma :)

2010-10-02 @ 17:44:39
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0