Debut

Jag är ingen nobody, som min mamma var så snäll och påpekade för mig.
Men jag är ingen somebody heller.
Jag är mer än en somebody.
Jag är the one and only Susanna Schönberg (eller Susanna Nicemountain som de sa i England).
Och det finns det inget som slår!

Och imorgon ska jag debutera som 18åring i Sverige!
Äntligen.
Looking forward to it!

Och jag prövade mina high heals som jag köpte några veckor innan jag åkte till England, och jag måste säga att jag är riktigt taggad på att ha på mig ett par av dem imorgon.
Men, Malin ska ju med (så vitt jag vet?), och då blir jag ju så jäkla mycket längre ;)
But I look gooooood.


Hur som helst.
Kläder ska väljas också, och det är väl det jag får roa mig med på denna ensamma fredagskväll.

Men hämnden är ljuv, brukar man ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0