En Helg I Lyckans Tecken

Igår förade vi lite hos Malin innan vi drog oss mot stan.
Softbar hamnade vi på, till slut.
Lite för litet och lite för dålig musik för min smak, men det är ju sällskapet som gör kvällen, inte stället, så det blev så bra ändå.
Efter lite Mcdonalds så drog vi oss hem.
Vi fick sällskap med en kille som påstod sig vara hotad och jagad av Black Cobras.
Aa men eller hur, då står man ju verkligen och hänger mitt i centrum.
Pucko.
Han ville något annat än bara ha sällskap genom Högdalen.
Vi blev hur som helst av med honom, vilket jag tycker var väldigt skönt.
Daniel och Malin gick hem till sig, och jag Markus och Marie fortsatte hem till mig.
Vi kom väl hem runt halv fem.
Efter lite äppeljuice var det puss och god natt.
De sover fortfarande, medans jag har varit vaken i flera timmar (snacka om att jag kommer bli grining sen idag).
Och vet ni vad jag måste göra idag?
Jo, läxor!
Inte så jättekul kanske.
Men sen kommer Kalle.
Och vi ska fira mammas och pappas årsdag, så det blir oxfilè och fancy dessert!
Smaskens!

Här kommer lite bilder fårn gårdagens pepparkaksbak.








Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0