Finns Något Kvar?

Hem.
Finns det ens längre?
Jag måste säga att jag är osäker på det.
För just nu känns det som att hela mitt liv, är en fantasi.
Som jag har drömt ihop.
För även om jag vet att allt finns kvar där hemma så är inget som förut.
Alla andras liv står inte på standby bara för att jag försvinner i två månader.
Allt där hemma har fortsatt utan mig.
Jag är inte delaktig i någon annans liv längre.
Jag är själv här.
De som brukade vara så beroende av mig och bry sig om mig lever utan mig, och har ersatt mig med något/någon annan.
Och det får mig att börja tvivla på om det kommer finnas kvar något av mitt gamla liv när jag kommer tillbaka.
Tänk om allt bara är en fantasi.
En önskedrom som jag vill ska fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oroa dig inte, min lilla tjej! Här står vi alla i kö och väntar på att få krama om dig! :-)

Längtar till fredag kväll när vi äntligen får hem dig igen!!! :-*

2010-10-04 @ 16:54:25
Postat av: Nu ere "Mall <3" igen.. ^^

du behöver inte vara orolig :) Du inbillar dig nog bara <3 jag finns iaf kvar, och vet du hur ofta jag har tänkt "Jag kanske kan messa suss å gå över ett tag ikväll!" fast sen kommit på att det inte går....men snart går det! :) saknar dig^^

2010-10-04 @ 18:16:22
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0