Kalasbra!

Nu är jag hemma efter att ha firat min kusin.
12 år har lillpojken blivit.
Tiden går fort.

Här kommer de tre små korten som har dykt upp från gårdagen, vem vet, fler kanske kommer.



Kul som fan hade vi!
En riktigt superkväll!

Nu blir det puss och godnatt, för imorgon är första dagen i skolan på över 4 månader.
Ser jag fram emot det?
Både ja och nej.
En stor påse ligger färdigpackad med alla grejer som måste med imorgon.

Hmm, ska bli spännande att se hur skolan har klarat sig utan mig.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall <3

nämen! Var det lille Mikael med det fasta handtaget som fyllde år? :D

Detdär lät som det kunde misstolkas, men hoppas du förstår! xD

2010-10-18 @ 18:37:34
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0