Livet Här Hemma

Fredagen bestod av väntan.
Från kl halv 8 på morgonen till elva på kvällen.
När vi väl hade kommit igenom alla kontroller och skit i Skavsta så hittade jag inte mina föräldrar, så då blev jag lite ledsen och tänkte att de hade glömt bort mig.
Men icke då.
För de kommer inspringande med blommmor, ballerinakex och en stor påse lösviktsgodis.

Och jag fick äntligen träffa min prins efter så jäkla lång tid!!!

Jajuste, presenten som vi fick med oss hem, var ett helt knivsett.
Tungt, men riktigt nice!
Och det fylldes på så fort jag kom hem, för då fick jag min 18-årspresent av Kalle.
En urgullig berlock till mitt armband, och två Globalknivar!

Yeah!

Jag blev lite glad.
Eller, inte så lite glad egentligen.
Jätteglad blev jag :D

I lördags kom Malin och Daniel förbi en stund, och sen gick vi och åt pizza.
Efter mycket stress och lite tjuriga miner åkte vi mot Märsta.
Jag som tyckte att Nynäshamn låg off, det är ju ingentinge mot Märsta!
Men, det var det värt.
Att få träffa alla vänner efter att ha varit borta så länge var helt underbart!

Vem vet, det kanske till och med ploppar upp några bilder här lite senare.
Det får tiden utvisa.

Igår åkte jag, Kalle, Malin, Jim, Daniel, Carro och Emil in till stan.
Ett par skor köptes till Kalle så jag slipper skämmas när han går omkring i sina knallorangea foppatofflor.
Kvällen ägnades åt Paradise hotell Danmark och bara mys.

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta.
Jag har åkt till banken och fixat så jag får in sutdiebidraget på mitt konto, jag har åkt till skolan och gjort hälsodeklaration och jag har letat efter nya kockskor.
Sen har jag dessutom köpt lite nödvändigheter.
En bh, ett par strumpbyxor och två par nagellack.
Det behövde jag faktiskt.

Snart kommer min Karl banan tillbaka, men han blir lite sen eftersom han åkte fel (ovanligt?).
Rummet är städat och grönsakerna är uppätna.

Jag är så nöjd med mig själv.
Dessutom är kryssningen bokad och jag är jäkligt taggad!

Kommentarer
Postat av: mall <3

öh.... vilken kryssning?

2010-10-14 @ 21:58:16
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0