Många Skratt Och Lite Jobb

Igår var en lugn dag, så jag satte mig på en av bänkarna (jag vet: ajabaja så får man inte göra) och låtsades läsa en dagstidning, fast egentligen tittade jag bara på bilderna.
Fast en liten notis läste jag faktiskt.
Det stod om Berns hotel i Stockholm. Det stod att utöver den valiga maten och drickan i minibaren så hade de där handbojor och vibrator.
Dagen skratt.

Dagens "dagens skratt" var när jag och Izabelle stod och siktade massa mjöl, och skämtade om att hon skulle ha sönder silen. Tre sekunder senare går silen sönder.
Jag skrattade så jag grät!!!

Nu är sista passet avklarat här så nu är jag ledig ända till 18 oktober!
Naaaaajs!
Och om bara TVÅ dagar åker vi HEM!!!
Det är ännu mer naaaajs!
Annars har det inte hänt så mycket sen senast.
Underligt.
Haha.

Nej ha det gött folket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0