Party Dunk

Igår fick jag min födelsedags sång, något försenad av mormor och morfar, och på kvällen kom farmorm och farfar hit och åt.
Sen gick jag till Malin, och efter mycket om och men kom vi iväg till Gustavsberg.
Väl där träffade vi Markus och Daniel och förfestade så det räckte och blev över.
Jajuste!
Jag fick en födelsedagspresent av Daniel också!

Så fin så :)

Vi mötte Alex och Elias i stan och skulle sen leta reda på nåt ställe.
Efter mycket gå och leta så gick vi till The Bridge.
Kanske inte det mest fantastiska stället, men lika glad för det är jag, för jag fick ju dansa!
Vi stannade ända tills de stängde och sen hade Markus tappat bort sin jacklapp, så vi fick vänta tills alla hade gått så han kunde få den jacka som blev över.
Tur att det var just hans jacka som var den enda som var kvar, annars hade det blivit lite jobbigt.
Sen bar det av mot Burger King och sen blev det hemfärd.
Kom hem vid halv fem tror jag, och gjorde mitt bästa för att inte klampa omkring och väcka alla alltför mycket.

Idag har jag itne gjort annat än att sova på soffan och äta lite spaghetti.
Ont i fötterna har jag, men jag ska inte klaga.
Jag fick ju min debut som 18 i Sverige, med bravur.
Kul var dte och jag hoppas nog på en liknande kväll snart igen.

Snart ska jag till mina kusiner, så det kanske är dags att försöka se lite pigg ut.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mall <3

yaay, de va kul :D

Men nästa gång får vi väll ha high-heels då ;)

Får se till å inte ha träningsvärk i så fall bara :S

2010-10-17 @ 16:16:05
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0