Ute På Nya Äventyr!

Nu har det hänt grejer sen senats!

  • IGårkväll strax efter 10 smsade mamma mig och sa att vi inte skulle glömma att checka in och skriva ut våra biljetter (vilket vi totalt hade glömt), så då skulle vi smyga barfota en trappa ner och hitta rummet med dator och srkivare etc. Vi lyckades typ gå vilse, i det hus vi bott i de senaste sex veckorna. Lyckat. Biljetterna är utskrivna nu iaf!
  • Jag vaknar av att det står en gubbe utanför fönstret. VI BOR PÅ ANDRA VÅNGINGEN!!! Creepy! Sen fattade jag att han tvättade fönstret.
  • När vi satt och åt frukost tio minuter senare går brandlarmet. Det är ju inte måndag, så det var ingen övning. Izabelle sitter bara kvar, och undrar om vi inte borde gå ut, eftersom det är på riktigt. Karl kommer och säger att vi ska tralla med honom ut i trädgården till de andra. Efter en liten stund hör vi brandkåren. Nu har vi varit med om det också.
Ja, spännande kväll och morgon kan vi ju säga.
Men ju st nu är jag så uttråkad att jag tror jag dör snart.
Men det kan jag inte, för jag måste iväg och jobba och 40 minuter.
Bläsch.
Äsch.
Jag orkar inte mer.
Jag vill bara ha en massage och en ostmacka nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag som trodde du skulle tycka att jag var värsta hönsmamman som tjatade om inloggningen igen... :-)

2010-10-05 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0