Dancedancedance

Vi åkte som sagt till Oxford igår, och jääääklar vad vi dansade!
Det roliga var att vi var kanske inte riktigt klädda för nattklubb, men ändå var det vi som hade en hel hög med killar runt oss hela tiden, non stop!
Haha, fy vad tjejerna kollade surt på oss!
Det är väl inte vårat fel att vi har både utseende, karisma och charm.
Fast jag måste säga att de är lite väl kladdiga här.
Oxh det roliga är att de enda låtar som jag kommer ihåg riktigt bra från igår är Sex on fire och Mr Brightside.
Och jag gilla rinte ens nån av dem!
Jag vet att de spelade massor med låtar som jag älskar, men de jag komme rihåg är de jag int etycker om.
Strange.

Men jag är stolt över oss att vi lyckades ta oss tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0