"Vänner Finns Där För Att Hindra Oss Att Hänga Läpp"

Jag gillar männsikorna som jag har runt omkring mig.
Jag skrattar och pratar och konverserar och lyssnar och fnissar och är totally me hela dagarna nu för tiden.
Man får väl ta det som att jag trivs jäkligt bra med mitt liv just nu.
Fast jag har ju ont i magen just nu, och min förkylning sinkar mig fortfarande litegrann.
Men annars så!
Lovely är livet!

"En del människor livar upp och inspiriera oss"
, som det står i en bok jag fick av Manda i födelsedagspresent.
En liten visdomsbok kan man säga.
Även rubriken är tagen ur denna bok.

Men nu saknar jag min Karl, även fast han gick för bara en timme sen.

Men sådan är kärleken, och tur är väl det.
(Det är också tur att han kommer tillbaka om mindre än två timmar, men det är ett annat kapitel)

Och för övrigt så fick jag just rapport från farmor, att min farfars operation har gått bra, och det känns ju väldigt skönt!

PARADISE HOTEL!!!!!

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall <3

haha kalles näsa blir mos? ^^

2010-10-26 @ 15:30:50
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0