401

Idag fick jag både ett "perfect!" och ett "oooh look at that, work of art!".
De säger för det mesta bara "yeah, that's fine" till precis allt, så lite skillad måste jag ändå vara.
Och de blev imopnerade av att jag visste vad chiffonade var, och även fast ni säkert inte vet vad det är så gör de flesta halvutbildade kockar det, så så förvånande var det nog inte.

Annars har jag varit på allmänt dåligt humör, men Karl (vår handledare) kom in en liten stund och förgyllde min dag, så nu är jag på relativt bra humör.
Så fort Izabelle har slutat ska vi återigen röra oss mot The Stock och möta upp våra drinking buddies.
Skooooooj!

Och om ENDAST TRE DAGAR FYLLER JAG 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0