Det Är Pisskallt Och Jag Är Kissnödig!

Okeeeeej.
Vi ska försöka oss på en liten update då.
Vaknade kl 6 i fredags, jobbade och sen drog vi ut.
20 pund och en flaska baccardi fattigare kommer jag tillbaka till rummet nån gång.
Jag ringer Kalle, och kommer inte ihåg alls vad jag har sagt och går och lägger mig.
En halvtimme senare kommer en högljud Izabelle hem och dte slutar med att vi somnar nån gång runt 6.
Vaknar kl 8, går upp kl 9.
Kommer på att vi blev bjudna på poolparty nästa lördag av Sexy Alexander, som egentligen heter John.
Smsar lite med honom, går den jättelånga vägen till donken och tillbaka och sen är det dags för 8 timmars jobb.
Izabelle stannar en timme.
Och lämnar mig ensam.
Jag blir lite putt och humöret blir sämre och sämre för varje sekund som går.
Där har vi beviset för att jag behöver min skönhetssömn.
Kl 9 får jag äntligen sluta.
Vi fixar oss och sen är det utgång igen.
Vad vi inte visste var att på lördagar åker folk tydligen till Oxford, så det var helt dött ute.
Vi tar några drinkar, köper med oss lite kinamat och pizza hem och kvällen slutar vid midnatt hemma i min obekväma säng.
Jag har aldrig sovit så bra som jag gjorde den här natten!
Inte vaknat en enda gång.
Igår ville jag bara lägga mig ner och gråta, men idag känns livet lite lättare.

Här kommer det två bilderna jag lyckades ta i fredags.

En något suddig blue lagoon. Jättegod i fredags, inte alls god igår.

"Sexy Alexander's" skor.

Jaa.
Det var det.
Idag är det val, men jag får inte rösta, för jag fyller 18 imorgon!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0