"Har Du Nyktrat Till Nu?"

Det var det första pappa frågade när jag ringde hem idag.
Och ja, igår så mådde man ju som man kan göra efter en helt awsome kväll, men nyktrat till har jag iaf gjort.
Har fått de senaste uppdateringarna om folket där hemma, och en jäkla massa oväntade saker har hänt!
Fan vad jag missar saker.
Meeeen.
Imorse trodde jag att jag som alltid började kl 7 (som alltid när man jobbar frukost), men alla de snälla små kockarna hade "glömt" att tala om för oss att man börjar 8 på helgerna.
Så där satt jag.
I en timme innan någon annan kom.
Iof fick jag gå en timme tidigare då också, så det var inte så farligt.
Jobbade med Anthony idag.
Ni vet, snygga kocken.
Så tiden gick riktigt fort, och innan jag visste ordet av så hade mina 8 timmar gått.
SKÖÖÖÖNT!

Ikväll jobbar min och Izabelles favorit, så ska nog gå ner och ha en "lång middag" ikväll ;)
Man får ju se livet från den ljusa sidan och njuta av de stjärnskott som finns här!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0