I'm The Boss!

Ja, jag kan ju medge att när jag vaknade idag så var nerverna på helspänn.
Ensam i köket mellan 8 och 1!
Dvs: I'm the boss!
Ja, allt gick super och jag fick mycket beröm för att jag hunnit med så mycket.
Jag var till och med tvungen att svara i telefonen när det ringde!
Alla som känner mig vet att jag hatar att svara i andras telefoner eller ringa till folk jag inte känner.
Så det var en ganska stor bedrift att jag vågade svara i ett resturangköks telefon där det garanterat skulle vara någon som inte pratade svenska i andra änden.
Mina föräldra blev så stolta över mig när jag talade om det för dem!
Men de var bara Anthony, ni vet, snygga kocken.
Han ville att jag skulle göra en beställning, men där gick gränsen.

Ja, sen när jag slutade så tjänade jag många vuxenpoäng.
Tvättat (heeeelt själv!), handlat lite mat, vikt kläder, hängt tvätt och städat upp efter helgens partande.
Nu står det många påsar som ska slängas vid dörren.

Hemmafru kanske skulle vara ett yrke att fundera över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0