J'veux Ton Amour Et Je Veux Ton Revenge

Åt middag för en liten stund sen, och sen gick jag ut i det underbara vädret och satte mig på muren bakom huset, precis vid vattnet.
Luften var så sval och len, svanar och andra fåglar gled förbi och på andra sidan floden satt folk på en uteservering och åt middag.
Det var så fridfullt.
Så fint.

När jag var ute tidigare idag, för att motionera bort allt fett som de tvingar i oss här så var det, som vanligt, folk som tutade åt mig, vinkade och sa saker som "Hello gorgeous".
Så är det så fort jag/och/eller Izabelle går ut.
Jag vet inte, men ser vi verkligen så bra ut så att nästan varenda ung kille måste göra något för att få vår uppmärksamhet???
Men det är väl som vi har sagt: det finns helt enkelt inga snygga tjejer i England, så när de ser två heta babes som oss blir det bara to much for them.
Haha.
Men det är alltid kul att känna sig uppskattad. Dessutom var det riktigt skönt att bara få gå och lyssna på min egna galna mix av Lady Gaga, Linkin Park och Michael Jackson.

Try as they may, they could never define what's been said between your heart and mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0